Utilaje grele de mare calitate pe site-ul RETutilaje.ro

Dynapac si Hidromek sunt doi producatori de utilaje grele care au revolutionat domeniul constructiilor si nu numai. Aceste utilaje pot fi folosite la reparatii si interventii facand munca mai sigura si rezolvand totul mai rapid.

Pe site-ul retutilaje.ro se pot gasi aceste brand-uri de utilaje ce pot fi comandate si achizitionate de catre antreprenori, institutii si clienti privati. 

Urmarind link-ul https://www.retutilaje.ro/hidromek-si-dynapac-o-livrare-obisnuita/, cei interesati pot afla o multime de detalii direct de la sursa. 

Hidromek a fost fondata in 1978 de Hasan Basri Bozkurt intr-un mic atelier din Ankara. In primii ani, Hidromek a produs piese precum pompe si convertizoare de cuplu pentru masini de constructii. In anii urmatori, Hidromek s-a angajat in producerea si asamblarea accesoriilor pentru incarcatoare si excavatoare pe tractoarele agricole si transformarea acestora intr-o masina de constructie. In 1989, Hidromek a produs prima sa masina originala, primul buldoexcavator. In 1999, Hidromek a realizat prima sa vanzare internationala catre Tunisia. In 2000, Hidromek a produs primul excavator. Unitatile de productie si asamblare sunt situate in Ankara si Izmir, instalatiile de productie si asamblare de peste mari sunt situate in Spania, Rusia si Thailanda.  In 2013, Hidromek a achizitionat unitatea de nivelare a motorului a producatorului japonez de masini Mitsubishi  Heavy Industries.

Dynapac este o companie de inginerie multinationala suedeza situata in Karlskrona. Compania a fost fondata in 1934 si are astazi filiale in sapte tari. Dynapac produce pavele, alimentatoare mobile, role si rindele. Din octombrie 2017 face parte din grupul francez Fayat.

A fost fondata in 1934 ca AB Vibro-Betong la Stockholm. In 1936, compactorul vibrator a fost dezvoltat de un inginer mecanic Hilding Svenson. In 1940 numele companiei s-a schimbat in AB Vibro-Verken.

In 1947 a lansat primul compactor cu placi vibratoare, care cantarea 1,5 tone, fiind poreclit broasca. Si-a deschis laboratorul de cercetare in 1948 si a fabricat primul cilindru vibrator in 1953. Santierul din Karlskrona a fost deschis in 1960, care fabrica cilindri grei si avea centrul tehnic al companiei. Cilindrul de rulare CA 25 introdus in 1970 a devenit cel mai important compactor din lume. Si-a schimbat numele in Dynapac Maskin AB in 1973. In acest moment compania si-a extins rapid gama de produse. 

Acesti doi jucatori multinationali reprezinta calitatea cea mai prestigioasa a masinariilor de mare tonaj.

De ce este indicat ca antreprenorii imobiliari si cei din domeniul industriilor grele sa foloseasca masinarii noi precum buldozere si excavatoare?

Unul dintre cei mai mari factori care duc la descurajare atunci cand vine vorba de modernizarea echipamentelor este costul. Urmatorul este timpul implicat. Dar luati in considerare veniturile pierdute si pierderea orelor de munca cauzate de utilaje lente si invechite care se descompun constant.

Unul dintre cele mai mari argumente pentru amanarea unei actualizari este intreruperea muncii si intarzierea potentiala a termenelor limita ale proiectului datorita instruirii angajatilor cu privire la noul echipament. Desi exista un anumit adevar in acest sens, timpul de nefunctionare al antrenamentului nu inseamna nimic in comparatie cu pierderea timpului de productie implicat de ruperea masinilor vitale intr-un proiect.

La fel ca in cazul modelelor de masini noi, in fiecare an se fac upgrade-uri si imbunatatiri la buldozere, macarale, excavatoare si alte masini grele.

Santierele produc cantitati mari de funingine provenite de la echipamente diesel mai vechi, ceea ce dauneaza sanatatii lucratorilor, precum si mediului. Dar imbunatatirile recente ale motoarelor diesel cu ardere curata au contribuit la reducerea emisiilor daunatoare, la imbunatatirea fiabilitatii motorului, la reducerea costurilor de intretinere si la consumul mult mai redus de combustibil. Un upgrade de echipament a fost, de asemenea, cunoscut pentru a imbunatati moralul angajatilor si motivatia pe santier si poate chiar sa va ajute sa pastrati si sa atrageti mai multi lucratori calificati. 

Buldozerele sunt masini grele extrem de eficiente, dar nu toata lumea stie cum functioneaza sau apreciaza puterea lor. Pentru a aduce un omagiu acestei minuni incredibile a ingineriei, am realizat un scurt articol pe baza buldozerului.

Majoritatea oamenilor nu realizeaza acest lucru, dar un buldozer este de fapt clasificat in primul rand ca tractor! Diferenta dintre un buldozer si un tractor agricol vine de la placa metalica (numita si lama) prezentata in partea din fata a buldozerului. Similar cu un tractor, cu toate acestea, buldozerul este folosit pentru a impinge cantitati masive de resturi si materii prime, inclusiv nisip, roci, murdarie si caramizi.

Buldozerele functioneaza in principal datorita fortei exercitate de sistemul lor de urmarire. Urmele care se rotesc in jurul fundului buldozerului, ca o centura de circulatie, sunt responsabile pentru rezistenta considerabila a acestuia pe teren dificil si capacitatea sa de a transporta si retine incarcaturi grele.

Alte parti semnificative ale buldozerului sunt ripperul si lama. Dupa cum s-a mentionat, lama este adesea utilizata in mod interschimbabil cu „placa” pentru a se referi la structura metalica mare de pe partea din fata a buldozerului. Aceasta este partea responsabila de impingerea grea.

Ripperul buldozerului se gaseste pe partea opusa fata de lama, pana la capat in partea din spate a masinii. Dupa cum sugereaza si numele, acest dispozitiv „rupe” pamantul si materialul acoperit de buldozer. Are forma unei gheare pentru a produce acest puternic efect de forfecare. Daca pamantul este strans ambalat sau compactat, dispozitivul de rupere va transforma solul intr-o stare mai moale si mai viabila.

Site-ul retutilaje.ro  ofera cele mai bune solutii in materie de masinarii grele de la producatori renumiti precum Dynapac si Hidromek. O afacere poate sa creasca foarte mult atunci cand antreprenorii investesc in utilaje de mare calitate!

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.