5 Alimente Pentru Somn Linistit

Daca te intrebi ce sa mananci seara ca sa dormi bine, iata 5 alimente pentru somn linistit, care chiar ajuta. Acestea, consumate inainte de culcare, sunt foarte benefice in caz de insomnie. Te vei odihni mult mai bine peste noapte si sa te trezesti fresh dimineata. 

Statisticile arata ca 22% dintre oameni au diferite probleme in a se odihni noaptea. Este una dintre cauzele care ne face sa devenim mai stresati si mai anxiosi.

Ce sa mananci seara ca sa dormi bine: 5 alimente pentru somn linistit

1. Laptele

Se pare ca un pahar de lapte cald seara, inainte de culcare chiar are efect. Este adevarat, deoarece contine tryptopham, care este amino acidul starii de bine, esential pentru relaxare. O multime de studii arata ca acest amino acid creste considerabil sansele unui somn linistit, mai profund si mai odihnitor.

2. Orez

Sa mananci o cina cu orez este este recomandat pentru a dormi mai bine noaptea. Secretul este sa nu il consumi mai devreme de 4 ore inainte de a te pune in pat.

3. Somon

Pe langa faptul ca somonul este bun si impotriva problemelor de sforait, studiile arata ca barbatii care consuma de 3 ori pe saptamana, timp de 5 luni acest aliment, se vor odihni mult mai bine noaptea.

4. Spanac

Spanacul este cel mai bogat in magneziu. Se spune ca, daca iei chiar suplimente de magneziu, unul dintre rezultatele benefice va fi un somn mai lung. De asemenea, spanacul contine si calciu. Acesta, ajuta si el sa dormi mai linistit noaptea.

5. Migdale 

Migdalele contin magneziu si tryptopham. Ambele reprezinta doua variante foarte bune de a rezolva problemele de odihna. De aceea, migdalele sunt unele dintre cele mai importante alimente care imbunatatesc somnul, pe termen lung.

S-ar putea sa-ti placa si:Reteta La Blender Din Legume Si Fructe – Un Suc Gustos Si Sanatos

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.