Somn Linistit – 5 Alimente Ca Sa Dormi Bine Noaptea

alimente pentru somn linistit5 Alimente pentru un somn linistit noaptea

Iti ofer remediul meu pentru un somn linistit: 5 alimente care inbunatatesc somnul, cu adevarat. Acestea te vor ajuta sa dormi mult mai bine peste noapte si sa te trezesti fresh dimineata. 

Statisticile arata ca 22% dintre oameni au diferite probleme in a se odihni noaptea. Este una dintre cauzele care ne face sa devenim mai stresati si mai anxiosi.

Iata aici, cele 5 alimente pentru un somn bun, pe care le poti incerca si tu:

1. Laptele

Se pare ca un pahar de lapte cald seara, inainte de culcare chiar are efect. Este adevarat, deoarece contine tryptopham, care este amino acidul starii de bine, esential pentru relaxare. O multime de studii arata ca acest amino acid creste considerabil sansele unui somn linistit, mai profund si mai odihnitor.

2. Orez

O cina cu orez este este recomandata pentru a dormi mai bine noaptea. Secretul este sa nu il consumi mai devreme de 4 ore inainte de a te pune in pat sa dormi.

3. Somon

Pe langa faptul ca somonul este bun si impotriva problemelor de sforait, studiile arata ca barbatii care consuma de 3 ori pe saptamana, timp de 5 luni acest aliment, se vor odihni mult mai bine noaptea.

4. Spanac

Spanacul este cel mai bogat in magneziu. Se spune ca, daca iei chiar suplimente de magneziu, rezultatul va fi un somn mai lung. Spanacul contine si calciu. Acesta, te va ajuta de asemenea sa dormi mai linistit noaptea.

5. Migdale 

Migdalele contin magneziu si tryptopham. Ambele reprezinta doua cai foarte bune de a rezolva problemele de odihna. De aceea, migdalele sunt unele dintre cele mai importante alimente care imbunatatesc somnul, pe termen lung.

Somn Linistit – 5 Alimente Ca Sa Dormi Bine Noaptea
5 (100%) 15 voturi

Relatie Toxica - 3 Semne Ca Esti Intr-una
Masca Naturala Pentru Par - Remediu Impotriva Caderii Parului

Lasă un răspuns